субота, 17 вересня 2022 р.

 

😱 Тема страхів у дітей різного віку зараз загострена через стрес. Нижче — прості етапи того, як діяти батькам, від Світлани Ройз.


🌲 Підтримка (Замість "Ти ж великий, тут нічого боятися" - "Ти виглядаєш наляканим. Бачу, що тобі страшно").


🌲 Близькість: Я з тобою (можна сказати словами, можна обійняти, взяти на руки, взяти за руку), — Чого ти боїшся? — Адже важливо, щоб дитина від загального «я боюся» перейшла до конкретного Я боюся темряви, Я боюсь, що на мене нападуть монстри, Я боюсь, що загублюсь.


🌲 Нормалізація: Знаєш, я боялася у твоєму віці та навіть зараз іноді боюсь. Зараз те, що відбувається, дійсно страшно. Я точно знаю, що ми впораємося. Ми можемо з тобою зробити.


Немає коментарів:

Дописати коментар

всесвітній день домашніх тварин

  30 листопада — прекрасний привід проявити ще раз любов до наших домашніх улюбленців, адже саме в цей день відзначають їхнє свято. Учні 2 к...